Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben.Maar het succes van content marketing heeft een keerzijde. De concurrentie in de branche stijgt en je moet als marketeer met straffe inhoud voor de dag komen om je verhaal succesvol naar je publiek te communiceren.Content marketing laat je de essentiële elementen binnen het contentmarketingproces ontdekken. Via voorbeelden, cases en praktische tips reikt het boek templates en actieplannen aan die je leren hoe je content marketing structureel kan inzetten in je organisatie.Bron : http://www.lannoocampus.be
Marketing --- marketingstrategie --- marketing --- Informatiemanagement --- Klantenservice --- Team personeel strategie beleid cultuur Change verandering success --- Marketing : strategieën --- 658.8 --- merkbeleid --- PXL-Media & Tourism 2017 --- communicatiemanagement --- marketingcommunicatie --- communicatiemiddelen --- Content marketing --- Marketingstrategieën --- Branding --- Merkstrategieën --- merchandising --- sales promotion --- agribusiness and business economics --- advertising --- food marketing --- globalization --- market analysis --- market development --- marketing bill --- marketing channels --- marketing cooperatives --- marketing costs --- marketing strategies --- marketing year --- markets --- prices --- sales --- economic recession --- market surveys --- market value --- social marketing --- standards and grades --- Contentmarketing --- Marketingstrategie --- Merkstrategie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|